2017. június 19., hétfő

Csak a Munkás!

Nemrég egy statisztikai adatot kerestem a PMFC-ről az interneten, s meglepődve tapasztaltam, hogy egyetlen oldalon sem találtam meg azt, amire szükségem lett volna. Napokon keresztül bújtam az újságokat a könyvtárakban, mire megkaptam a kérdésemre a választ.

Ahogy teltek az órák a cikkek böngészésével, úgy fogalmazódott meg bennem, hogy létrehozok egy ilyen oldalt - egy blogot - amelyen nem csak statisztikai adatok, hanem a klub története is kirajzolódik a szurkolók és más érdeklődők számára, s ahol nem szerepel semmi más,

Csak a Munkás!

E blog oldalain visszatekintünk e nagymúltú egyesület történelmére, megemlékezünk a lila-fehér és kék-sárga gyökerekről miközben féltőn tekintünk klubunk jelenére, s bizakodva várjuk a múlt patináját is felülmúló győzelmeket tartogató jövőt. Kísérletet teszünk a legapróbb részletekig feldolgozni a - véleményünk szerint - évszázados múltat. Elfeledett meccsek, bajnokságok, arcok, gólok és parádés védések nyomába indulunk. Figyelünk a jelen hőseire, s együtt drukkolunk, szurkolunk, a csapatnak, buzdítjuk a fiúkat, miközben világgá kiáltjuk: Csak a Munkás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése